Zamysleli jste se někdy nad tím, zda se vůbec dostaneme ze začarovaného kruhu věčného hašení problémů správy a údržby? Kdykoliv mluvím s manažery zodpovědnými za provoz a údržbu staveb, vždy narazím na stejný problém – nemáme čas na „koncepci“ organizace systému řízení, musíme zajistit provoz! V praxi to znamená jediné, musíme hasit to, co jsme dřív nestačili ošetřit. Problém je v tom, že takto nastavený systém pouze vrší další a další problémy a jednou to přeroste v „havárii“. Jediná cesta z tohoto začarovaného kruhu je reinženýring organizace systému podpory, jasné vymezení potřeb uživatelů, aktualizace a systematizace smluvních dokumentů s poskytovateli služeb atd. I u nás již existují organizace, které tento „přerod“ absolvovaly a dnes již fungují efektivněji, jejich majetky jsou lépe spravovány a „hašení problémů“ je významně ¨menší. Samozřejmě, že i „reorganizovaná společnost“ musí občas řešit okamžité problémy, ale díky systematizaci řízení jich je podstatně méně a jsou „pod kontrolu“. Nevíte-li, jak na to, nabízíme vám náš rekvalifikační kurz facility manažera. Těšíme se, že vám představíme aktuální postupy řešení ve světě.